Τιμές προϊόντων
Το www.optix.gr είναι μια ιστοσελίδα B2B, που απευθύνεται αποκλειστικά σε επαγγελματίες οπτικούς-οπτομέτρες. Κατά την δημιουργία ενός λογαριασμού, ελέγχουμε ότι ο χρήστης είναι επαγγελματίας οπτικός –οπτομέτρης και μετά του δίνουμε την απαραίτητη πρόσβαση στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Για να διασφαλίσουμε ότι δεν θα γίνει χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος από καταναλωτές, οι τιμές των προϊόντων μας καθώς και η διαδικασία αγοράς «ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ» εμφανίζονται μόνο αφού ο χρήστης έχει συνδεθεί.
Ποιοι είναι οι τρόποι αποστολής?
Με courier.
Παράδοση σε 1-3 εργάσιμες μέρες για την ηπειρωτική Ελλάδα και 2-4 εργάσιμες για τα νησιά . Η OPTIX A.E.-ΧΑΛΙΩΤΗΣ συνεργάζεται με την εταιρεία courier Speedex. Το κόστος αποστολής είναι €2.40 + ΦΠΑ για περιοχές εντός Αττικής και €3.00 +ΦΠΑ για την υπόλοιπη Ελλάδα. Οι παραπάνω χρεώσεις αφορούν δέματα έως 3 κιλά και για περιοχές που καλύπτει το δίκτυο της Speedex. Όταν υπάρχουν πρόσθετες χρεώσεις λόγω βάρους ή λόγω απομακρυσμένης/δυσπρόσιτης διεύθυνσης παράδοσης, θα ενημερώνεστε πριν την αποστολή της παραγγελίας.
Εάν εσείς συνεργάζεστε με κάποια άλλη εταιρεία courier (π.χ. ACS, Γενική Ταχυδρομική κλπ) μας το δηλώνετε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, και σας αποστέλλουμε την παραγγελία χωρίς επιπλέον χρέωση μεταφορικών.
Με διανομέα της OPTIX A.E.-ΧΑΛΙΩΤΗΣ (μόνο για περιοχή Αθηνών)
Διανομέας της εταιρείας μας που θα σας παραδώσει την παραγγελία σε προσυμφωνημένη ημερομηνία
Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής?
Με αντικαταβολή courier
Πληρώνετε το αντίτιμο του τιμολογίου στον υπάλληλο του courier που θα σας παραδώσει την παραγγελία. Σε περίπτωση που επιλέξετε το συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής θα υπάρχει επιπλέον χρέωση (€2.50 + ΦΠΑ– με τρέχουσες τιμές) επί του τιμολογίου, για την συγκεκριμένη υπηρεσία
Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Κάνετε κατάθεση στον αριθμό λογαριασμού που θα σας δώσουμε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Με την αποστολή του αποδεικτικού της κατάθεσης στο info@optix.gr, η παραγγελίας σας αποστέλλεται αυτόματα
Πληρωμή σε υπάλληλο της OPTIX A.E.-ΧΑΛΙΩΤΗΣ (μόνο για περιοχή Αθηνών)
Εξοφλείται στο διανομέα της εταιρείας μας που θα σας παραδώσει την παραγγελία
Ποιος επιβαρύνεται τα έξοδα συσκευασίας?
Η OPTIX A.E.-ΧΑΛΙΩΤΗΣ επιβαρύνεται τα έξοδα συσκευασίας.
Πως θα χρησιμοποιώ το καλάθι αγορών?
Στην σελίδα προϊόντος όπου εμφανίζονται τα πλήρη στοιχεία ενός προϊόντος, συμπεριλαμβανόμενης και της τιμής του, μπορεί να κάνετε click στο εικονίδιο ¨ΚΑΛΑΘΙ ¨ για να επιλέξετε το προϊόν προς αγορά. Συνεχίζοντας την πλοήγηση στο site μπορείτε είτε να προσθέσετε και άλλα προϊόντα στο καλάθι σας , είτε να πατήσετε ¨ ΑΓΟΡΑ¨ στην σελίδα ¨ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ ¨ για να ξεκινήσετε την διαδικασία παραγγελίας.
Στην σελίδα ¨ ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ ¨ μπορείτε να μεταβάλλετε την ποσότητα των προϊόντων ή να αφαιρέσετε ένα προϊόν από το καλάθι, με τα πλήκτρα ¨ενημέρωση ¨ και ¨διαγραφή¨ αντίστοιχα.
Η σελίδα ¨ ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ ¨ είναι προσβάσιμη από οποιοδήποτε σημείο του site , εφόσον υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι, πατώντας το link ¨ καλάθι αγορών¨ στην πάνω δεξιά γωνία του παραθύρου. Έχετε υπόψη σας ότι το καλάθι είναι μια προσωρινή μέθοδος αποθήκευσης των προϊόντων προς αγορά, για όση ώρα διαρκεί η κάθε επίσκεψη στο site.Αν διακόψετε την πλοήγηση σας με το να επισκεφθείτε άλλο site ή κλείνοντας τον browser, το καλάθι σας θα είναι άδειο την επόμενη φορά που θα επισκεφθείτε το optix.gr
Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν?
Επιστροφές δεχόμαστε μόνο λόγω ποιοτικού προβλήματος του προϊόντος ή εφόσον οι προδιαγραφές του δεν είναι σύμφωνες με ότι περιγράφουμε στην ιστοσελίδα μας
Οι πελάτες του optix.gr διατηρούν το δικαίωμα να επιστρέψουν τα προϊόντα αυτά μέσα σε 10 μέρες από την ημερομηνία παραλαβής. Πριν πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε επιστροφή θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο e-mail : info@optix.gr ή τηλεφωνικά στο 2103847722, για να μας ενημερώσετε για το προϊόν και την αιτία επιστροφής. Σε περίπτωση μη προηγούμενης ενημέρωσης της εταιρείας, διατηρούμε το δικαίωμα να μην κάνουμε δεκτή την επιστροφή.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα προϊόντα να βρίσκονται στην κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν (αρχική συσκευασία, σφραγισμένα και χωρίς να υπάρχουν ζημιές), και να διαθέτετε Δελτίο Αποστολής ως συνοδευτικό του επιστρεφόμενου προϊόντος.
Η χρέωση των μεταφορικών σε περίπτωση επιστροφής επιβαρύνει αποκλειστικά εσάς
Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση σε θέματα σχετικά με τις επιστροφές παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@optix.gr
Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία μου?
Μπορείτε να ακυρώσετε μια παραγγελία έως την στιγμή που αυτή θα δρομολογηθεί. Η δρομολόγηση των παραγγελιών πραγματοποιείται μόλις σας στείλουμε το αντίστοιχο ενημερωτικό e-mail ότι η παραγγελία σας εγκρίθηκε και έχει δρομολογηθεί. Μπορείτε να ακυρώσετε μια παραγγελία που δεν έχει δρομολογηθεί επικοινωνώντας μαζί μας στο info@optix.gr ή στο τηλέφωνο 2103847722